simskola för pappa, kanske ?

Nu läste jag en annan grej som fick mig att tappa näsan.

Om en pappa som inte kunde simma och hans döttrar som höll på att drunkna.
Nu är det inget fel om man nu inte kan simma. Men är man en pappa som är ute på vattnet med sina döttrar så vore det kanske lite smart att veta hur man simmar kan jag tycka.

Nu höll detta på att sluta alvarligt. Men tack vare en privatperson så slutade allt bra i slutändan.
Men detta kan göra mig lite fundersam, hur tänkte pappan, tänkte hans alls?
Han fick ju själv kämpa för sitt egna liv. För att hålla huvudet över vattenytan.
Alltså fanns det inte en chans för hans döttrar att klara sig om det inte vore för denna tjej som fanns där.

En simskola kanske vore något att tänka på

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7383095.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0