Önskar jag kunde skjuta fåglarna

Är mycket trött nu, men det bästa är att jag inte behöver bita i det sura äpplet, jag behöver inte ta mig i kragen och jag behöver inte få arslet ur vagnen. För jag kom precis hemifrån jobbet och får vara trött efter 10 timmars arbetspass.

Så nu ska jag gå till sängen, få lite kärlek av min kudde. Se om jag kan drömma om något dagen kan erbjuda. Och förhoppningsviss så slipper jag vakna upp av dessa jäkla fiskmåsar och andra fåglar som för liv. Finns inget värre än att vakna upp till de.
Önskar ibland att jag kunde skjuta ärtor på dom, som man gjorde när man var liten.
Skjuta ärtor med ärtrör. Dock inte på fåglar utan på annat som ex: syskon.
Men nu är det inte syskonen som stör mig utan alla fåglar.

Så jag säger god natt till er som ska sova och god morgon till alla andra som vaknar till liv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0