Sjuk tant som eldar upp 100 000kr

Får verkligen be om ursäkt mina små änglar där ute som har väntat på ett nytt och spännande inlägg från mig. Men nu är jag tillbaka, hettare än någonsin.

Läste precis på aftonbladet om någon tant som skulle elda upp 100 000kr
för rättvisa löner mellan kvinnor och män.
Hur jävla dum får man bli att komma på sådan idé?
Vi män är bättre på alla sätt och viss och förtjänar att ha mer i lön en kvinnorna.
Nu skoja jag lite där med er, hoppas ni förstod det.
 
Det jag menar är – Vad hände med barnen i Afrika. Dem som har det så dåligt
Eller cancerforskningen som det är så överdrivet med reklam om på tv:n ?
Är det inte bättre att ge dom pengarna till de som verkligen behöver?

Vem kommer att komma ihåg det här om ett år.
Det är inte direkt att man går och snackar om det.
– Kom du ihåg den där tanten som brände upp 100 000kr för rättvisa löner mellan kvinnor och män. Fan vad hon var bra. Även fast det inte blev någon skillnad så var hon så jäkla frän. Hon är min idol och jag tittar på det varje kväll innan jag går och lägger mig. För jag nämnde väl att jag spelade in allting.

Skulle inte tro att man går och snackar om det.
Sjuk idé som kommer flyga iväg med vinden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0