Kvinnan som fes på McDonald's

Här sitter man och äter lite på mcdonalds, hungrig och njuter av varje tugga jag tar.
Mitt i allt så hör jag en riktig brakare i bordet bredvid.
En kvinnan sitter där, och givetviss så är det en riktig illaluktande fis hon la av.
Det vart att man vände huvet och titta på henne. Och jag var inte den enda. Många som vände sina huvuden och titta på henne. 

Kvinnan vart helt röd i ansiktet och jag tyckte faktiskt lite synd om henne, samtidigt kunde jag inte låta bli att skratta. Tyvärr kunde jag heller inte skratta tyst, och det gjorde ju inte saken bättre. 
Jag lugna ner mig ganska snabbt, men lukten satt kvar och min mage skrek efter maten.
Jag var tvungen att byta bord, sätta mig långt bort från henne. 

Lukten sitter fortfarande kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0